به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران پويا؛ سردار سيد مهدي فرحي و سردار موسي كمالي؛ فرمانده و سخنگوي قرارگاه مهارت‌آموزي كاركنان‌وظيفه نيروهاي مسلح روز گذشته به همراه نمايندگاني از وزارت دفاع، آموزش و پرورش، سازمان فني و حرفه‌اي و هلال‌احمر از مركز آموزشي شهداي جوادنيا قزوين بازديد كردند.

شيوه آموزش در محيط واقعي كار (استاد شاگردي) در اين بازديد رونمايي شد و چند قرارگاه فني و حرفه‌اي نيز مورد بازديد قرار گرفت.

همچنين در جريان اين بازديد قرار شد علاوه بر آموزشهاي عمومي، اجتماعي و فني و حرفه‌اي، آموزش در محيط واقعي كار نيز در يگانهاي نيروهاي مسلح راه‌اندازي شود.

باتوجه به شعار "هر سرباز يك امدادگر"، تعداد 650 نفر از فراگيران سرباز كه آموزش امداد را در اين مركز آموزشي، طي كرده بودند، گواهي‌نامه‌هاي خود را دريافت كرده كه مجموع افراد آموزش ديده در اين مركز به دو هزار و 140 نفر رسيد.

همچنين كارگاه‌هاي جوشكاري، مكانيكي، برق، برنامه‌نوبسي، كامپيوتر و فضاي مجازي نيز مورد بازديد قرار گرفت و مجموع فراگيران اين مركز در طي دو سال اخير به پنج هزار و 599 نفر رسيد.

سردار فرحي؛ فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزي كاركنان‌وظيفه در جريان اين بازديد متذكر شد: از سال 1401 صدور كارت پايان خدمت بدون داشتن مهارت ممنوع است.

سردار كمالي؛ سخنگوي قرارگاه مهارت‌آموزي كاركنان‌وظيفه نيز در اين بازديد، سربازان را يكي از اركان توان رزم و بنيه دفاعي كشور نام برد و گفت: سربازان در توليد و دفاع از امنيت و كشور نفش اساسي ايفا مي‌كنند.

وي تصريح كرد: يكي ديگر از مهمترين اهداف سربازي، توامند‌سازي و مهارت‌آموزي كاركنان‌وظيفه است لذا تمام سربازان بايد پنج نوع آموزش عمومي و اجتماعي، امداد و نجات، كسب و كار، سبك زندگي، مالي و فضاي مجازي و حداقل يك مهارت منجر به اشتغال را فراگيرند.

وكيل در تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.